خرید میز اداری، میز مدیریت و میز کنفرانس

نکات کلیدی برای خرید میز اداری، میز مدیریت و میز کنفرانس
 
بدون شک مهمترین آیتم مبلمان اداری و دکوراسیون اداری  هر شرکت و سازمان میز اداری ،میز کارمندی ، میز کنفرانس، میز کارشناسی و میز مدیریت می باشد. میز اداری و میز کارمندی باید با رعایت اصول ارگونومی طراحی و تولید شود.
انتخاب صحیح میز اداری برای شرکت تان به نوعی تضمین آرامش ، زیبایی و کارایی مبلمان اداری می باشد پس شایسته است در انتخاب میز اداری و میز مدیریت شرکت تان وسواس بیشتری بکار برید چرا که سطح و کلاس بندی شرکت شما و همچنین بهره وری کارمندانتان بصورت مستقیم با میز اداری ومیز کارمندی مرتبط است برای انتخاب صحیح میز اداری ، میز کارمندی ، میز کنفرانس، میز کارشناسی و میز مدیریت ابتدا به رنگ دکوراسیون ، استاندارد ابعادی میز اداری ، قیمت و مدل میز اداری و متریال استفاده شده در تولید میز های اداری توجه کافی نمایید.
**نکاتی درباره انتخاب میز اداری**
تعیین مرز بندی میان کارمند ها
مهمترین نکته درانتخاب میز اداری مناسب ، تعیین مرز بندی میان کارمند ها میباشد.
میز اداری میبایست بگونه ای قرار بگیرد که اشخاص مافوق براحتی بتوانند افراد زیر دست را کنترل کنند لذا میز اداری میبایست بگونه ای قرار گیرد که مدیریت به تمام میز های اداری احاطه کامل داشته باشد.
نوع میز اداری
نکته بعدی نوع میز اداری است، در دکوراسیون اداری قرار نیست بزودی تغییر دکوراسیون داشته باشید لذا بهتر آن است که میز اداری مورد نظر از جنسی مرغوب و با دوام ساخته شده باشد. برای جلوگیری از دردهای پشت و کمر ارتفاع میز اداری  بسیار مهم است. سطح روی میز باید در حدود ارتفاع آرنج به هنگام نشستن صاف باشد.
چنانچه قصد شما بر این است که از ارباب رجوع در دفترتان پذیرایی شود، مناسب تر است که میز اداری را بگونه ای قرار دهید که قسمت جلوی میز در دید مستقیم میهمان باشد وبه قسمت پشت میز دید نداشته باشد.
میز کارمندی را نسبت به کاری که قصد انجامش را دارید انتخاب کنید. چنانچه نیاز به فضای وسیع تری برای کار دارید مناسب تر است که میزی بزرگ را انتخاب کنید. اما میتوانید فضای کاری خود را با استفاده از کشوهای میز محدود کنید.